måndag 5 april 2010

Twilight

För ett tag sedan lånade jag Twilight böckerna av Jenny. Hon varnade mig för att bli fast, men eftersom jag inte blev vidare förtjust i den första filmen när jag såg den tog jag den inte på så stort allvar.

Wrong!!

Har nu nästan hunnit igenom den 3:e boken sedan i onsdags och eftermiddagen har tillbringats med att se både Twilight och New Moon.

Den kvinna som säger sig inte falla för "unge" herr Edward Cullen är inte vid sina sinnes fulla bruk.

Alla kvinnors våta dröm.

Har nu alltså halva 3:e boken kvar och hela 4:e, vill inte påbörja den sista då det innebär att slutet är nära.

Mamma, finns böckerna fortfarande kvar på Ge-Kås så köp de åt mig!!!

2 kommentarer:

  1. Halleluja, baby!!!
    Visste att du också skulle smälta min vän. Välkommen i klubben och jag beklagar redan det tomrum du kommer känna efter fjärde bokens sista sida.

    SvaraRadera
  2. Yes! Det finns inte någon hittills som inte fallit för böckerna! Eller Edward! ;)

    SvaraRadera