måndag 14 juni 2010

Berras Massage

J har gått till massör regelbundet sedan han var 12år gammal. Eftersom jag ständigt gnäller över ryggont fick jag i födelsedagspresent en gång av honom ett presentkort på massage hos "hans" massör.

Har sedan några veckor tillbaka haft såå ont i ryggslutet när jag böjer mig. När jag insåg att det inte ger med sig ringde jag till Berra och fick en tid i Fredags.
Oj, där har vi en man som kan sitt yrke.
Han hittade exakt rätt punkt där jag har som ondast direkt.
En timma höll han på med mig och tog då hela ryggen och nacken.

Jag blev inte helt 100 men betydligt bättre.

Kan varmt rekomendera honom. Trevlig, glad och och som sagt; sjukt duktig.

Jag kommer definitivt börja gå regelbundea hos honom, om inte annat för att det är så galet skönt :-)


1 kommentar:

  1. Var finns denna Berra? Hemsida?

    Bra att han fick rättat till lite i ryggen iaf :) Krävs kanske ett par besök till för att bli helt 100 :)

    Ha det gott.

    Kram

    SvaraRadera