söndag 11 juli 2010

Förberedelser

Jösses vilken värme!!
33 grader varmt i affären gjorde det olidligt att jobba idag. Tur att det bara var under 3 timmar.

Väl hemma igen hittade en helt utslagen man och gris på soffan. Vi powernapade tillsammans innan det var dags för mig att gå ut och klippa gräset. Så skönt att ha det gjort.

Fick röjt ut Volvon och lagt in madrasser i den och bäddat och förberett inför tisdagskvällen avresa till Vimmerby.

I morgon efter jobb blir det till att packa innan jag ska i väg till Sara på kvällen.
Eftersom jag fick bytat till mig en ledig dag på tors innebär det att jag istället får jobba ensam hela dagen på tis. Från 8-19.

Så fort jag kommer hem lastar vi in grisen i bilen och lämnar han i Ylleröd så även han får lite semester, och vi fortsätter uppåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar