onsdag 6 oktober 2010

Frukost i lugn och ro

Jag börjar sakta men säkert lära mig att släpa mig ut sängen i tid på morgonen så att jag i lugn och ro kan äta min grötfrukost hemma.
Det är ju tusen andra saker som ska göras på morgonen så min frukost brukar få stå åt sidan och vänta men börjar upptäcka att det faktiskt är riktigt skönt och framförallt en bra start på morgonen.

Att jag sen har en skrikande gris som springer runt benen på mig och väntar på sin egen frukost är en helt annan sak.
Tappade en bit äpple på golvet i köket i dag så det håller honom sysselsatt ett tag.

2 kommentarer:

  1. Låter du lilla Sören vänta på sin frukost?? Illa matte ;)

    Ladda ordentligt för ikväll bjuds det upp till dans ;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jepp lilla stackars Sören gris får aldrig frukost innan kl 7.
    Hårt hållen den där lille nassen..

    SvaraRadera