måndag 28 mars 2011

Åh vilken fantastisk helg det har varit!! Ledig lördag, som tyvärr iofs spenderades ensam hemma eftersom mannen min var och fixade vagnbok på det fula åbäket som blockerar min uppfart :-) Fick städat och i alla fall sanerat köket. Har skurat allt från golv till tak. Luckor, fläkt, ugn, sockeln, alla lådor. You name it! Skönt att ha det gjort. Upptäckte också att vita väggar + nassens matplats inte är en lyckad kombo. Mannen kom hemlallandes vid 17 tiden och det blev en snabbdusch och ombyte för att sedan tillsammans med mig åka tillbaka därifrån han kom. Finaste fam Eckhoff. För min del blev det grillpremiär och jösses så gott det var. Jag, Jocke och Anna startade även Studiecirkel med uppgift att lära mig dricka Whiskey. Får lov att säga att det lyckades ganska bra. :-) Och tack Anna för att du introducerade mig för Kiviks Varm & Kall. Som flytande äppelkaka. En gåva till mänskligheten!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar