tisdag 18 maj 2010

Banvallen

Min vän L frågade mig för ett tag redan varför jag inte körde på banvallen hit till affären.
Då jag tidigare år varit så hurtig och cyklat hit visste jag att banvallen inte var någon höjdare på denna sidan kommungränsen. Igenväxt med nässlor och gräs upp till knäna.
Och dessutom bara en smal liten remsa att köra på.

L sa att de hade gjort i ordning jättefint så idag provkörde vi, Moppis och jag.
Oj vad fint det var! Ny bro, bred fin väg och jag var framme lite snabbare än vanligt.
Dessutom värmde solen skönt så det blev sommarjacka när inga vantar.
Vilken toppenstart på dagen!

2 kommentarer:

  1. Visst har där blivit fint och bra på Banvallen :)
    Har undrat hela dagen varför inte Lina har kört förbi hehe, nu fick jag svaret :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Ja superfint!! Tur du sa något :-)
    Haha, ja du kan sluta undra. Jag är framme som jag ska :-)
    Kram

    SvaraRadera