torsdag 27 maj 2010

Jävla dag!

Eller ja den var helt ok fram till alldeless nyss.
Bra dag på jobbet, hem och fick klippt gräset utan problem och bara allmänt mys.
Nu innan vi skulle gå och lägga oss skulle jag gå upp på övervåningen och skriva ut fakturor, på väg ner igen störtar jag i trappan ändå uppifrån. Igen.
Börjar snyfta när jag landar där nere, inte för att jag blev rädd, inte för att det gjorde ont (tro nu inte att det inte gjorde det, kommer vara blåslagen i morgon) utan för att jag bröt av en nagel på min tur ner.
Jag som ALDRIG brutit av Saras fina naglar innan!
Får nu se ut som ett freak en vecka innan det är Saradags igen. :'(

2 kommentarer:

  1. Men herregud Lina, vad då IGEN? Menar du att du trillat i den trappan förr? Och nu överlevt mer än en gång? Makalöst.

    SvaraRadera
  2. Gumman dåååå!! Stackare!

    SvaraRadera