fredag 17 september 2010

Happy Hour

I eftermiddag bjöd Friskis & Svettis på Happy Hour
Möjlighet att prova på en kortare variant av olika pass.
Drog med mig Linda på Afro den första halvtimmen. Gör inte det!!
Ska glömma och förtränga att Afro ens finns.
Nästa halvtimma körde jag skivstång och Linda gick till spinningen.
Jag anslöt där den sista halvtimmen till Gimbacks Rockpass.






På varje pass man var på fick man en lott som det sedan var dragning på när allt var slut.



Linda den fisen vann minsann en spikmatta, PÅ AFROLOTTEN!!!!! Det ni.












1 kommentar:

  1. Ja det var väl inte illa :) Vinna på lotten jag fick på passet jag verkligen inte ville gå på ;)
    Afro blir det INTE fler gånger. Ska jag dansa ska det vara på ett raveparty ;)
    Tack för en trevlig kväll Lina :)

    SvaraRadera