onsdag 17 november 2010

Latmasken

Nope det blev ingen pw i morse.
För det första så vaknade jag inte ens av alarmet kl 5, för det andra så är det faan inte mänskligt att gå upp kl 5 för att gå ut och gå.
Speciellt inte om man bor på landet där det är beckmörk och man hade behövt en hel bygglampa med sig.
Nej, mina morgon pw:s får bli av det dagar då jag börjar kl 10.30.

Ikväll blir det antingen hårdrocksspin eller ett skivstångspass. Beslutsångets AB råder.
Älskar ju skivstångspasset och eftersom det är inställt på fre är i dag enda chansen och jag är ju dessutom bokad på hårdrocksspinningen i morgon också.

Å andra sidan händer det inte allt för ofta att det är ett hårdrockspass och jag spenderar ju en hel del tid i gymet ändå så jag "behöver" inte ett skivstångspass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar