fredag 25 december 2009

Julen 2009

Julafton i går var helt underbar och kunde nästan inte varit bättre.

Vi åt klockan 13 och hann med julklappsleken innan Kalle.

Efter Kalle blev det en promenad och sedan grötdags. Tillslut var det julklappsutdelning och i år var det största och tyngsta paketet till mig :-)

Min efterlängtade älskade Kitchen Aid!!!!!

Tyvärr var den vit och jag önskade mig en svart men detta var den enda de hade hemma så det var redan bestämt att jag skulle få byta den. 

Lite surt att jag får stå och titta på kartongen men inte röra, Men OJ vad glad jag blev.

Vi fick en ny eltandborste.

En tomte och en snögubbe med LED beslysning för utomhusbruk. Super fina!

Boken Pyssel De Luxe från min svärmor :-)

Efter julklappsutdelningen kom allt julgodiset fram. Pappa och Bodil fick med sig en stor goodiebag hem så blev jag av med lite.

Vi som var kvar spelade spel och tittade på film.

22.40 var gänget tog Uffe och Johan sig en omgång mat till och det var sedan dags för sängen.

2 kommentarer: