fredag 20 augusti 2010

Hoppsan

Det kan vara så att jag är världens sämsta bloggare. Ingen uppdatering sedan i måndags??!!!
Vart fasen tar dagarna vägen?

Måndagskvällen spenderades på Friskis med ett medel spinpass för en för mig ny instruktör. Göran, om jag inte minns fel.
Toppenmusik och ett bra pass. Svetten lackade och det var skönt att komma hem och efter en dusch sjunka ned i soffan.

Iveckan har även planerna för flytt av tvättstugan påbörjats och väntar nu på att jag ska ta tag i allt mitt "skit" som står i vägen innan det kan påbörjas.
Garderober ska målas om och flyttas in i sovrummet.
Hittade i "nya" tvättstugan 2 barstolar som jag haft sedan gymnasietiden som ska kläs om och sättas i köket.
Planer finns också på att göra en bardisk av köksön och jaa.. listan kan göras lång.
Jag som bara skulle flytta lite garderober.

Vårt största problem är att det i den nuvarande tvättstugan finns en golvbrunn som inte längre kommer att användas och vi funderar över hur man löser det.
Någon som vet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar