måndag 16 augusti 2010

Liseberg

Runt lunch på lördag åkte vi upp till Göteborg för att besöka Liseberg.

Därinne mötte vi upp min ena bror, nya flickvännen och sötaste lilla dottern.

Det var mer folk än vad vi trodde där och köerna till attraktionerna var minst 20 min. Vi hann med klassikerna Flume Ride, Lisebergsbanan, Radiobilarna, Kållerado, Virvelvinden och Juke Box.
Jag och Johan tog också Balder precis innan vi åkte hem.

Mamma ägnade sig åt att försöka få hem en 2 kg´s Toblerone åt mig men misslyckades.
Vinsterna blev istället Gott & Blandat, Twist och Daim.

TurLinda lyckades få med sig en 2kg Schweizernöt hem.

1 kommentar:

  1. Haha men jag har ju knappt ätit någon.
    Jag o Henric tog med oss till jobbet. + att vi skickade med lite med Jolie.
    Jag har ju en klänning att försöka klämma mig i.=P
    Ser dock mörkt ut i dagsläget!

    SvaraRadera