måndag 10 januari 2011

Tävling Cliniderm


"Cliniderm är anpassat efter den moderna kvinnan i Norden: en kvinna som lever ett aktivt liv och som varje dag ställs inför många beslut. Kraven på prestation är höga, inte bara i karriären utan även när det gäller familj, hem, vänner och fritid. Det kan skapa stress som också påverkar huden. Därtill är kvinnor i nordens hud extra utsatt, eftersom den dessutom utsätts för ett skiftande utomhusklimat och torr inomhusluft.Eftersom det är välkänt att stress är negativt för huden oroar sig många kvinnor för att livsstilen ska resultera i för tidiga ålderstecken. Samtidigt har de ett stort intresse för skönhet och hudvård och vet hur viktigt det är med högkvalitativ hudvård. Därför är det avgörande att produkterna verkligen håller vad de lovar. "


Med mitt testpaket från Buzzador fick jag 4 st provpaket att lotta ut till er läsare.
1 har redan blivit bortlovad så ni har nu chansen att tävla om 3 st paket innehållandes:

Active Protection Day Cream, 5ml
Age Delay Serum, 2ml
Ultra Soft Cleansing Milk, 5ml
Barrier Repair, 5ml
Optimal Strenght Night Cream, 5ml
Ideal Balance Skin Tonic, 5ml
För att vinna lämnar du en kommentar med ditt namn och en motivering till varför just du ska få ett av paketen.
Tävlingen pågår tom 20/1

6 kommentarer:

  1. Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!

    Hoppas på tur!
    Mvh//Malin
    malin_the_hmmmm@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Haha..här är en kvinna som utsatts för en hel del tuffa beslut den senaste tiden. Kanske cliniderm kan hjälpa till att radera dessa beslut från mitt ansikte! ;)

    SvaraRadera
  3. Shit....(ja ursäkta inledningen) men detta måste vara ett "kit" som gjort för mig...qvinna..på väg åt 45-årsdagen..i år då alltså...kom ljuva medelålder...kom! jag ska förbereda min hud för dig!!

    Hit hittade jag via en som anslutit sig som följare till mig och tydligen också är det hos dig, har ingen aning om vem det är...har nog ingen blogg.

    Ha en fin kväll/caja

    SvaraRadera
  4. Vem vill inte vinna detta underbara kit??
    Jag har provat massa olika men aldrig hittat något som passat så detta hade ju varit ett gyllene tillfälle! Hoppas hoppas!

    Kram

    Caja: De e bara lilla jag som följer din blogg också.:D

    SvaraRadera
  5. Har lagt mängder med pengar på att prova nya hudvårdsprodukter. Dock har jag inte testat Cliniderems. Har hört mycket positvt om dem.

    SvaraRadera
  6. Min hy har med åren blivit känsligare för dessa kalla, torra vintrar, men det är svårt att hitta bra produkter som verkligen hjälper. Just nu är jag mitt uppe i renovering och målning av vår nya lägenhet och när allt fokus ligger på vilken färg väggarna ska ha och var möblerna ska stå, har jag märkt hur lätt det är att glömma bort att sköta om huden som blir snabbt blir torr och fnasig. Jag är väldigt nyfiken på att testa om Cliniderms produkter kan hjälpa mig hålla huden ung och fräsch!

    Trevlig kväll!

    Mvh, Elin
    (ellebellejul@gmail.com)

    SvaraRadera