onsdag 3 juni 2009

Nytt träningskort.

Som vanligt en hektisk onsdag där tiden bara flög iväg.

Åkte hem kl 16 och tanken var att jag skulle lagat mat och sen kört in till Hörby och fixat träningskort.

Men jag hamnade framför tv:n och gårdagens avsnitt av DH och helt plötsligt var klockan 18.

Bytte om och körde. Så nu har jag det äntligen i min hand.

Mitt efterlängtade träningskort. Har väntat på dagen då jag får ta fram mina spinningskor igen och äntligen är den här!!

Eller ja på mån i alla fall :-)

Nu får thaiboxningen ha en paus på ett år i alla fall och se hur det känns då.

Fasiken vad lyxigt det känns att välja mellan styrketräning, spinning, yoga, jympa och massa annat.

2 kommentarer:

  1. Betyder det att jag har fått en träningskompis???

    SvaraRadera
  2. Oh Yes!! För det gör det. När har vi dejt?

    SvaraRadera