måndag 22 juni 2009

Toppen dag!

Nöjd med starten på dagen, somnade i tid i går och orkade släpa mig upp kl 6 i morse. Göra frukost, titta på nyheterna och boka nästa måndags spinningpass.
Nu gäller det bara att påminna mig själv om hur skönt det var kommande dagar.

Spinning i kväll. Känner mig helt överlycklig och har insett att det är min grej. Visst finns det stunder då jag verkligen saknar thaiboxningen men det går faktiskt över ganska fort.
Skulle jag börja igen är det Driton som får en chans.

Hoppas på att hinna plocka ner tältet i kväll.
Eftersom stolarna och borden skulle vara tillbaka egentligen i lördags fick jag se till och städa och köra tillbaka de i går kväll.
Fam Sandberg/Jensen var på kalas och sedan i Lund. Tänker på dig vännen!!!
Hjärtat kom och hjälpte mig så fort han kom hem. (Lämpligt nog var det bara 2 bord kvar då :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar