tisdag 1 september 2009

Ny träningsväska

Jenny åkte in till Malmö redan i förmiddags och jag skickade bud med henne att se om hon hittade en likandan träningsväska som hennes till mig.
Såg den på Vårruset när hon köpt sin och blev förälskad.
Har letat i varenda Stadium butik jag varit inne i men den har inte funnits.

Den första Jenny var inne i dag hade den inte men kunde se att det fanns en enda kvar på Triangeln.
Hon tog sig dit och killen som jobbar där gick ut och hämtade den allra sista på lagret. När han slår in den i kassan går den i för 200 :- mindre än vad Jenny köpte sin för, bara för att det var den sista.
Jösses, ibland ska man ha tur!! Jag som nästan kunde betalat det dubbla bara jag fick en :-)

Tack min underbara Jenny för att du tog dig tid att leta upp den till mig!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar