lördag 20 februari 2010

En dm snö

När jag gick utanför dörren i morse trodde jag inte mina ögon. Det hade kommit över en dm snö!!

När jag väl fick sopat fram bilen kom jag givetvis inte ut från uppfarten. Klampade in i sovrummet med gummistövlar och allt och fick hämtat J som efter många om och med fick loss bilen.

Plogbilen hade inte kört vägen ännu!!, och det var ingen rolig historia ut till 22:an. När jag väl kommer ut dit är det en megavall och jag insåg att om jag stannar kommer jag aldrig loss. 

Det var alltså bara till att köra och hoppas på att det inte kom någon. Vilket det tack och lov inte gjorde :-)

Det var inte många kunder som vågat sig ut i Linderöd så det blev en dag med tid över till att göra en massa smågrejor som fått vänta.

Nu väntar en liten powernap innan J kommer hem från träningen och det i kväll är dags för bröllopsfest för Daniel och Milla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar