söndag 26 juli 2009

Helgen som varit

Gårdagskvällen var helt galen!!

Gick hem till fam Sandberg/Jensen vid 18 och fick dessutom mat. Tackar!!!

Sen började vi partajet. Lizette kom dit och vi spelade bowling hej i vilt. Vi hann med White Russian, cider och en flaska Asti.

Bilen avgick mot ladan vid 23 och Onny hämtades upp på vägen. För en gångs skull var det en helt ok DJ. Vi höll oss på dansgolvet större delen av tiden med udantag för inköp av nya drinkar. Och givetvis mitt och Marikas äventyr i sanddynen på ovanvåningen :-) Jösses, varningsskyltar borde finnas.

Kvällen gick vansinngt fort och helt plötsligt var den 3 och det var dags att åka hem. Sista dansen är en historia som vi behåller för oss själva. ;-)

Blev väckt av telefonen kl 8 i morse då mitt hjärta ringde.

Pratade med Maria i går och hon hade fått ett sms från Glenn om att han skadat knäet.

2 meter från toppen på vägen ner hade han antagligen trampat fel och pajat knäet helt. Han kunde inte ta sig ner så de fick övernatta i toppstugan i väntan på att helikoptern skulle kunna landa och hämta de.

Nu hade de i alla fall kommit ner och Johan skulle nog gå upp en gång till i morgon, en annan väg än den de tog upp.

Stackars Glenn som nu bara har en lång väntan fram till torsdag när planet går hem.

Så jäkla typiskt!!

Nu väntar en 4:e målning av hallen för att täcka det sista. Finns ett par ställen där det lyser igenom lite lite. Saker jag bara kommer se och störa mig på om jag inte målar en gång till.

I morgon blir det en tur till IKEA och eftersom jag är ledig på tis funderar jag på att följa med bästaste Marika till High Chaparall med töserna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar