måndag 13 juli 2009

Kalas i Höör

Idag hade jag den stora lyxen att sluta på jobb kl 14. Körde ner till Linderöds Trä och köpte färg till Mc-garaget och sen hem och lägga sig på soffan och lyssna på en ljudbok. Vilken lyx!

Och vad stolt jag är över mig själv för att jag klarar av att göra det. Givetvis somnar man till ibland men då är det bara till att spola tillbaka.

Vaknade till vid 16 och tog mig en kopp kaffe och en macka. Hjärtat var hemma strax därefter och vi började göra oss i ordning för kvällens kalas.

Henrik som fyllde år och bjöd på middag, efterrätt och sedan kaffe och tårta. Jösses, man rullade ut genom dörren.

Vi körde motorcykel dit och jag fick premiäråkt på vår nya familjemedlem.

När vi skulle hem började det bli mörkt och med tanke på det och att jag faktiskt inte har något ställ än beslutades det att Johan skulle köra själv och jag åka med någon annan hem. Det var ju trots allt så att alla utom Karin & Uffe skulle till Satserup :-)

L-G och Tina skulle köra samtidigt som Johan så där åkte jag med.

L-G är en man som kan om han vill. Han kommer med sådana oslagbara kommentarer när man minst anar det.

Nu väntar sängen, förhoppningsvis med fortsättningen på ljudboken om nätverket har täckning ändå in i sovrummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar