söndag 12 juli 2009

Kvällsstädning

Nu jäklar har hon kommit igång. Efter en hel dags slöande började jag vid 20 tiden att flytta om bland mina plantor.

Gurkorna växer så det knakar så de fick nu flytta ur det stora växthuset och stå mot en spalje istället. Tomaterna nådde nu taket på det lilla så de fick ta gurkornas plats.

Alla nöjda och glada :-)

Nu återstår bara problemet vart grillen ska stå. Gurkorna tog den platsen.

Lite kvällsmat när jag kom in och Douglas kom sen på besök med sin "gräsklippare".

Kom för en halvtimme sen på att jag inte städat idag och var tvungen att ta ett snabbvarv. Dammtorkat hann hann jag med i alla fall. Dammsugning och tvätta golv tar vi i morgon.

Har ju knappt något krimskrams framme så som tur är går det fort att torka av på bänkar och fönster.

Nu kommer dock den stora utmaningen att kunna varva ned och somna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar