lördag 18 juli 2009

Suprise!!!

Hjärtat kom och hämtade bilen i affären i går för att kunna hämta en maskin till dagens jobb. Han kom och hämtade mig när jag stängt och var väldigt stressad. Tjatade hela tiden på mig om att jag var tvungen att skynda mig och att det var superbråttom. ????

När jag hade räknat kassan frågade han mig om jag skulle köra ut med den till Uffe eftersom han skulle behöva den i morgon. Va?? Uffe behöver ingen växelkassa i morgon eftersom det är jag som jobbar.

Nej det gör du inte säger han då.

Jooo.......

Nej jag ordnat att någon kommer och jobbar för dig så du är ledig i morgon.

Nu kör vi hem och du har en halvtimme på dig att göra dig i ordning.
Bara att lyda. Jag lyckades få ut honom att vi skulle ut och äta och bowla så jag visste vad jag skulle ha på mig.
Fick min present på vägen dit, Maloa armbandet jag visade här för ett tag sedan. Dock bara på bild än så länge.
Helt underbar kväll som avslutades i sovrummet med UFC 100.
Tack mitt hjärta!!!
Och givetvis tack till underbara Jenny som jobbar för mig idag och som hjälpte till med presenten!!
Ni är underbara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar