onsdag 7 oktober 2009

Städning av frysen

Var hemma lite senare än vanligt eftersom Jenny kom och hälsade på innan jag skulle köra hem och vi var tvungna att uppdatera varandra. :-)
Johan kom hem strax efter mig och jag skulle gå ner till frysen och ta upp något till middagen. Tycker en köttbit ser lite konstig ut och känner på den. Den är alldeless mjuk och tinad.?????? Det visar sig att sladden till frysen inte satt i ordentligt så den har inte varit igång.
Jag var nere där senast i går kväll och la i bullar och då var den igång så den har tack och lov inte varit avstängd så länge.
Men vi tog det säkra före det osäkra och kastade allt och började om.

Visserligen har jag länge tänkt att den skulle städas ur då där fanns lite föör gamla grejor men kanske inte just en onsdagskväll innan middagen.

Som tur är har vi en frys här uppe också så vi hittade lite mat :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar