söndag 3 maj 2009

Klättringen

Vilken dag det var i går!! Vi mötte upp J i N Rörum 10.30 och sen satte de i gång.

Helt underbart väder med picnic filten i solen och 2 glada grabbar på klippan.

De körde med rep hela dan vilket kändes betydligt säkrare.

Den underbara utsikten.

Dags för lunch med J´s underbara pastasallad och kycklingfile som vi grillade.

Johan kollar säkringarna.

Tiden bara flög i väg och vi körde inte därfrån förrän kl 18. Det bestämdes att J skulle följa med oss hem så inom CG och köpa lite att grilla.

Det var 2 mycket slitna pojkar jag hade i min soffa med varsin öl.

M&M + 2 töser kom inom när de kom hem från Eslöv också.

Det blev lite Guitar Hero och vin.

J fick under dagen reda på att jag skulle springa Vårruset i morgon och lovade att komma o heja på. :-)

Hmm hur fasen ska jag klara av det. Snorar och hostar fortfarande.

Det sista han sa till mig nu innan han åkte var: Då ses vi i morgon och inget jäkla mesande nu.

Oj!

Så lätt kom jag minsann inte undan.

Idag väntar det en tur med motorcykeln. Blir en runda ut till Anna på Klinta och sen ner till D&M i nya lägenheten.

Första turen för mig i år. Oj vad jag har längtat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar