lördag 30 maj 2009

Superlördag

Har hunnit med mycket som stod på min att göra lista idag, utan att det kännts som måste utan det har hela tiden varit kul och avkopplande.

Fick kört med trimmern mellan plattorna runt huset, rensat ogräs, gödslat mina plantor, kört ut kompostjorden på de ställen där det behövdes, lagat vattenslangen, vattnat, lagt på gödsel till mina rosor och bara gått runt och småpillat lite här och var.

Klippte klart jasminen i morse så nu ser man något när man backar ut bilen.

Hjärtat har varit superduktig och gipsat klart ute i motorcykelgaraget. Nu ska hans verktygsskåp ut där och sen ska det göras i ordning nere i källaren så jag har någonstans att stå och plantera och pyssla med mina diverse projekt.

I morgon väntar klättring. Tveksamt om jag ska med, hade planer på att tvätta plattorna och kanske bara ligga och njuta av solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar