onsdag 13 maj 2009

Tröttast

Har inte gjort annat än att sovit mig igenom de senaste dagarna känns det som. Därför det rått lite torka på bloggen.
Och för att Micke inte behagade att hälsa i söndags :-) Jag strejkar!!!
Eller för att det helt enkelt inte händer något i mitt liv mer än att jobba, äta, sova.

I går var min älskade Marika hos oss och ryckte in som akutfrisör. Jag som fått ett ryck att platta mitt hår igen insåg ju snart att jag inte kunde se ut som jag gjorde. J fick toppat sitt hår också och har sedan dess gått och gnällt på hur kort det blev.
Stackarn! Att han skulle bli så vårdande och kär om sitt hår det trodde jag aldrig.

I kväll är det premiär för tipsrundan i Satserup. Liten runda runt slingan och sedan gemensam grillning. Supertrevligt!
J ska i väg och klättra med sin andra kärlek så jag får nästla mig in i familjen Sandberg/Jensen som vanligt.
Jag ska ju trots allt ta hand om deras barn på lör så då får de minsann ta hand om mig idag :-)
Fick order om att komma tidigare så jag kunde klippa Marika.
Jaha?! Hon vågar alltså en gång till?
Modigt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar