måndag 25 maj 2009

Paket från Buzzador.

Idag när jag kom hem låg detta paket i lådan:


Ett nytt paket från Buzzador. 

Superrolig sida där man registerar sig och sedan får vara testperson för olika produkter och tjänster.

Helt gratis. Enda kravet är att man skickar in en rapport med åsikter när kampanjen är slut.

Denna gång var det dags för teer från Kobbs. 4 olika fick jag varav 2 var KRAV märkta och 2 Fairtrade.

Kul att prova saker man aldrig skulle köpt annars. Har bla fått prova sojabiffar, munskölj, godis, deodoranter, ansiktstvätt mm.

En del av dessa produkter har jag fortsatt använda efter mitt "uppdrag" varit slut.

3 kommentarer:

  1. Vad roligt med paket!! Fint var det också, med gott innehåll. =)

    SvaraRadera
  2. Har inte fått något erbjudande ifrån Buzzador på super länge.. Vill ju oxå..:(
    Tack för kaffet i dag!:D

    Puss

    SvaraRadera
  3. Det var superlänge sedan jag fick något innan detta. Säkert ett halvår.
    Kommer när man minst anar det :-)
    Puss

    SvaraRadera