fredag 15 maj 2009

Sluta höra av sig

I posten igår var där ett brev från Posten att de hade fått er brev till oss med för lite porto. Eftersom brevet saknade avändare fick vi om vi ville få brevet utdelat betala in resterande porto samt expeditionsavgift.
Jaha? Vem fasen kan det vara ifrån? Adresserat till oss båda.
Personen i fråga ska få höra detta i alla fall.
Så kanske man skulle börja göra. Bara sätta på ett frimärke och låta mottagaren lösa ut det.

I går när jag kom hem efter jobbet var ytterdörren olåst men ingen hemma. Han svarade inte heller i telfonen. Hmmm
Spännande. Det visade sig senare att han hade kört ut till Ylleröd och huggt.
Jaha? Där ser man. Nej men det här med och höra av sig är väl överskattat antar jag.

Ännu en sak jag ska börja med tror jag, sluta höra av mig när jag åker någonstans eller blir försenad för det är fan ta mig ingen som gör det till mig.
Hmm jaa så får det bli.
Ringa och tacka för födelsedagspresenter behöver man tydligen inte heller göra nuförtiden.
Bara jag som är gammalmodig antar jag...

Min jobblördag i morgon igen, ska vara ledig nästa helg så då fär jag jobba in det.
I morgon har Douglas och Fidde "50-års" fest. Då vankas det korvgrillning och allmänt partaj.
Efter som pappa M ska till Göteborg med sina låtsaspolis kompisar :-) och mamma M ska jobba så ska sötisarna R och A följa med oss på fest.
Är lite nervös dock för A eftersom det blir ganska sent och vi ska vara ute men har bett om nyckel hem till de för säkerhets skull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar