torsdag 28 maj 2009

Tradera försäljning

Sovmorgon i morse då jag hann med att stödja upp mina gurkplantor.

Oj vad de växer!

Var lugnt i affären idag så jag hann med att lägga in lite grejor på Tradera. Kassen har stått här hemma i flera månader men aldrig tagit mig tid att sätta mig och ta tag i det.

I väntan på maten när jag kom hem gick jag ut och började klippa i Jasminen ute vid brevlådan. Den hanns aldrig med i våras och har liksom lagerhäggen fått växa lite för fritt.

Middagen intogs och gick ut med sekatören i högsta hugg och gav mig på den igen.

Hann nog inte mer än att hålla på i 20 min innan det började regna. Typiskt.

Med posten idag låg ett paket från min älskade mor och Putte. Min plattång jag lyckades fjäska till mig i namnsdagspresent :-)

Tack!!!

Nu väntar en lugn kväll med tv och dator och ev en kopp te. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar