onsdag 13 januari 2010

SKIVSTÅNG/SPIN

Jag överlevde passet!

Första 45 min var skivstångspasset. Fram med stången, vikter och stepbräda och vi satte i gång. Blandat med folk och åldrar vilket var extra kul!

Det var svårt att veta hur mycket vikter  man vågade lägga på då det var första gången och jag inte hade en aning om vilka övningar som kom eller hur många reps vi skulle göra. Fegade nog liite och skulle kunna ösa på mer nästa gång.

Det var ändå tufft och när vi gick in till spinningsalen var jag tveksam till om jag skulle klara det :-)

Nu njuter jag hemma i soffan och fasar för morgondagen när jag ska ta mig upp ur sängen...

2 kommentarer:

  1. Härligt. Jag har bokat mig nästa vecka men ska även gå på skivstång på fredag. Sen hade ju cirkelfys ochså varit kul att prova..

    SvaraRadera
  2. Morgondagen ÄR inte kul! Inte heller dagen efter den...

    SvaraRadera