fredag 24 april 2009

4 km avklarade

Blev ingen cykeltur till jobbet idag, min rumpa sa ifrån efter i går.

Fick frostat av glassboxarna i affären idag, helt sannslöst vad mycket is där blir. Blev alla utom stycksaksboxen från GB. Säljaren var nämligen där i går och vi beställde en ny större box.

Fick kaffebesök i eftermiddags av M och töserna. R var gladast denna veckan och de andra 2 var vildast denna veckan.

Snart bara en vecka kvar till Vårruset. Ser såå framemot det. Med detta i åtanke snörade jag på mig skorna och gav mig ut på en 4 km lång runda när jag kom hem. Mötte Snutt på vägen och gav han instruktioner om middagen.

Spurtade fullt upp för en backe och fick upp pulsen på 201. Inte illa. Min maxpuls är 203.

När jag kom hem stod han vid grillen med en öl och maten var nästan klar.

Kycklingfile och sallad. Köpte rökarom på ICA sist jag var där, 1 tsk i marianden är supergott!!

Jobbedag i morgon så det blir en lugn hemmakväll. Titta lite tv, duscha och sen sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar