onsdag 8 april 2009

Pollen/Förkyls?

Oj vilken natt det har varit, den sammanlagda sömnen uppgår nog till 2-3 timmar.

Har legat vaken och lyssnat på åskan, vid 4 förflyttade jag mig ut till soffan så Johan slapp höra på mitt snörvlande, vridande och allmänt dåliga tillstånd.

Lyckades sova 1 timme mellan 5 och 6 i alla fall.

Det känndes mycket tungt att åka hit i morse, Johan fick mig nästan att lova att jag inte skulle åka o jobba idag. Men vad fasen ska man göra? Uffe kan ju inte vara här själv i dag. Men oj vad lite kaffe och 2 Alvedon kan göra för underverk. Är ju nästan som ny så länge de verkar.

Vi får ju dessutom varor + allt som måste förberedas inför påskdagarna.

Nåja, tar bara Uffe kassan så jag kan gå och snörvla för mig själv så ska det nog gå bra.

Börjar  fundera på om det kanske är pollen som jag känner av? Konstigt nog märks det ingenting i ögonen utan är bara snorig och liite ont i halsen. Hmm trodde att allergier alltid visade sig på ögonen först. Någon som vet?

Det är i alla fall så jag känner av kattallergin.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar