lördag 25 april 2009

Köra bajs

Vilket väder!!! Tur att jag bara jobbar till kl 13.
La i en maskin tvätt innan jag körde hemifrån, älskar verkligen att kunna hänga den ute. Det är lyx!
Hjärtat gick upp samtidigt och skulle ut till Ylleröd och köra bajs :-) Trevligt.
Får köra ut med lite glass till honom sen.

Ensam kväll för mig idag, skönt. Ni som känner mig vet att jag älskar att vara själv.
M skulle höra av sig när hon slutat jobba och ev blir det tacos hos de ikväll. Tur jag har någon som tar hand om mig och ser till att jag får mat.

Måste i väg och fixa present till söt Ronja som fyller 1 på tis, vart har detta året tagit vägen?
Fast samtidigt känns det konstigt att tänka sig M&M utan henne, med bara 2 barn.

From måndag ska motorcykeln enlig J vara ok att köra med, då är ägarbyte och allt sånt fixat. Är det fint väder nästa helg så känns det som om vi kommer bo på den :-)
Måste köpa mig ett ställ, känns inte helt ok att köra runt i jeans.
Får se om vi kanske kör ner till Staffanstorp dår Snutt köpte sitt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar