söndag 26 april 2009

Ojas kalas

Vaknade kl 9.30 idag och körde genst och handlade inför kvällens grillning. När jag kom hem igen bestämde jag mig för att börja måla på bordet jag adopterade av K.

Före målning.

Hann inte med och ta någon efter bild men det kommer.

Söt Ronja har haft kalas idag så jag var där och assisterade lite på förmiddagen med dukningen.

Hjärtat kom hem vid 14 så då åkte vi på turne till CG, hem till M&J och hämta kåpa till Ninjan, ut till Ylleröd och hämta släpen.

Fick lastat på lite skräp som vi ska åka och kasta i morgon.

Började på att rensa ogräs mellan plattorna runt huset men gav upp ganska så snart, det får bli ett fall för röjsågen.

J kom på besök en kort sväng på sin motorcykel tur, strax innan U&K kom för lite middag. Vi fick bestämt sommarens semestrar och hur vi skulle lägga upp det.

Dags för kvällste nu sen nattedags. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar