fredag 17 april 2009

Motivation saknas....

Äntligen fredag igen!!!

Älskar korta veckor.


I morgon är det premiär för vårt arbetslag hemma hos oss. Ska bli superspännande och se vad vi lyckas åstadkomma.

Vi börjar redan 8.30 med frukost. Blir med andra ord en tidig morgon för mig. Upp o baka bullar och koka ägg till våra älskade vänner.


I kväll blir det en uppsamlarrunda, ut till Ylleröd och hämta släpen och lite virke, stanna till på Linderöds Trä och köpa gips och penslar.

Sen hem och blanda ihop pastasalladen till i morgon och lägga köttet i marinad.


Fick min nummerlapp till Vårruset i går!! Insåg att jag kanske borde börja träna lite då?! Hmm.

Började veckan bra med en löptur innan frukost i måndags men sen spårade det ur lite grann.

Får ju gå upp i ottan om jag ska hinna ut innan jag börjar 7,30

Visserligen är det ljust ute redan kl 6 och jag är ju vaken då eftersom Johan går upp och åker till jobbet, men oj vad skönt det är att ta hela täcket och snurra in sig och bara sova vidare i en timme till.

Vilket innebär att jag är tröttast när jag väl ska gå upp sen.

Inte ens tanken på loppet får upp mig, jag menar man får ju gå runt :-)

Hinner inte springa i kväll och inte i morgon, kanske hinner en kortis på söndag morgon innan vi ska i väg o klättra.

Eller ja, pojkarna ska klättra och jag ska agera crash pad och mat tant.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar