torsdag 2 april 2009

Vår!

Glassprovningen i går var ingen höjdare, Ben & Jerry glassen var nog den bästa faktiskt, älskade kakan!!

Magnum :helt för sött och chokladigt.

Nogger Mint: Hmm supergott med mintglass men det var som en chokaldkaka i mitten vilket inte var någon höjdare. Bättre med den vanliga Nogger då.

Fy vad jag mådde dåligt efteråt, helt för mycket socker, trots att jag inte åt mer än max en glass totalt.

Usch då, mår illa bara jag tänker på det.


Slutade klockan 16 i dag och med detta underbara väder kunde man ju inte sitta inne. Var ute och pillade lite, planerade vad vi ska hitta på den 18:e när vi har arbetsdag här hemma.

Johan startade motorcykeln och körde genom byn lite. Fy fasiken vad sugen man blev. Hoppas nu att Stefan hittar någon till oss.

Körde ut till Ylleröd och hämtade trädgårdsmöbler som jag adopterat :-)

Nu ska de slipas och målas om. Blir nog superpiffigt när det bli färdigt.


Provkörde mamma Karins Lupo idag, fy fasiken vad piffig. Vill också ha!!!

Hade varit super för mig att glida runt i ju. Men ne där gick Johans gräns, någon Lupo skulle minsann inte bli vår.


Oriflame party i morgon, får se om man kan lära sig något nytt.

Funderar på o lägga ner det projektet, har varken tiden eller lusten egentligen. Men älskar deras grejor. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar