onsdag 29 april 2009

Superstressig dag....

...så skulle man nog kunna sammanfatta denna dan. Onsdagar är alltid stressiga i affären då vi får varor.Idag skulle jag dessutom köra Skåne runt och hämta fler varor. Blommor, bröd, kött mm.

Hjärtat och J är ute och kör motorcykel så jag sitter här själv och tittar på Miami Ink.

Nice!

Min hosta och halsont vägrar ge med sig så att springa/jogga Vårruset på Måndag har jag lagt ned. Det blir till att gå runt. Är surast!!! 

Jag som faktiskt tränat som attans, började ju t.o.m gilla att komma hem och snöra på sig skorna och ge sig ut.

Har sett framemot det som fasiken. Tävlingsmännsika som jag är så känns det inte "på riktigt" om man går runt.

Tramsigt jag vet, men min tanke har ju hela tiden varit att springa.

Nåväl, får ladda inför loppet i Augusti i stället.

Då jäklar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar