onsdag 29 april 2009

Ronja 1 år

I går var det 1-års kalas för Ronja. Jag var där på en snabbis kaffe på förmiddagen innan jag började jobba.

I affären var det en lugn och skön dag, hann med att göra det mesta jag planerat.

Hjärtat kom och hälsade på mig på eftermiddagen, han var ute och körde motorcykel en runda.

Vi kom hem samtidigt och möttes på uppfarten. In och göra sig i ordning innan kalaset började.

Mat fick vi också, tackar!! Sen var det glass och kaffe.

Sötnosen födelsedagsfikar.

Johan stack till henne en och annan makaron då och då också :-)

Mamman bar sedan in barn+stol i duschen och hon kom ut som ny.

Pojkarna lyckades också få upp tältet till valborg, förvånansvärt lätt tyckte jag det gick. Bara jag som har dåligt med tålamod till sånt kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar