tisdag 4 augusti 2009

Center Syd

Eftersom jag inte kom i säng förrän kl 3 i natt har man varit lite sliten idag.

Utflykten till Center Syd gick bra kom dock inte hem med något av det jag tänkt mig men fick med mig 2 par jeans från New Yorker, nya spinningbyxor och nya pyjamasbyxor från H&M. Jag som skulle hitta en klänning till bröllopet.

Äntligen framme!

Familjen Sandberg samlad.

Ronja provar mössa på H&M.

Lunchen intogs på McDonalds och sedan fortsatte shoppandet.

Töserna samlade.

En powernap när vi kom hem och sen lagade vi mat. Hatar att vakna vrålhungrig utan att ha något lätt att laga.

Efter maten satte jag mig vid datorn och hittade en sida som säljer kläder från bla ONLY och Vila.

Hittade där en klänning som skulle kunna funka på bröllopet så den kommer förhoppningsvis på tors och förhoppningsvis passar den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar