fredag 21 augusti 2009

Nya kostymbyxor

Direkt efter jobb körde vi in till Hörby och köpte nya kostymbyxor till Hjärtat då hans gamla var en aning för små.

Hem och laga mat och nu pysslar jag med bröllopspresenten och Johan skriver på sitt tal. 

När jag skulle låsa ytterdörren i morse var det knixigt att få in nyckeln och låsa men tänkte inte mer på det. Hade väl fått den lite snett eller något.

Samma sak hände när jag kom hem och jag höll knappt på att komma in. När vi kom hem från Hörby frågade jag Johan om hans nyckel också var trög och det var den. Hmm, hur kunde det bli så helt plötsligt? Någon som varit där och pillat? Vi kan låsa med nyckeln på insidan också och där är det inga problem. Läskigt!

Ikväll väntar allmänt slappande och plattning av mitt hår. Min älskade Marika kommer hit i morgon och hjälper mig med håret. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar