torsdag 20 augusti 2009

Morgonfika

Marika ringde kl 9 i morse och hade då lämnat Tinia i skolan. Första dagen i ettan. Det var tider det.
Hon och de 2 andra gangstrarna kom hit på lite kaffe och yoghurt för töserna.
Vi diskuterade klädsel till lör, jägers och allmänt skvaller.
Helt plötsligt kom mina gamla foton från gymnasiet fram och det var knappt så jag kände igen mig själv.
Hittade mitt balfoto och Agnes frågade genast vem prinsessan var. Hihi det var ju jag :-)
Nu väntar 8 timmars jobb och förhoppningsvis en tur till Ormanäs i kväll.

2 kommentarer:

  1. Man vill ju se foto på prinsessan!
    Du kolla telefonkatalogen efter hennes nr, e inte hundra på hennes öppettider. Men hon brukar vara där. Där e bra skyltat i varje fall!!

    SvaraRadera
  2. Hihi jag ska se om jag lyckas scanna in det. Ingen fara det löste sig, Marika kännde henne så vi var där idag efter stängning. Lyx! Tack för tipset! KRam

    SvaraRadera