lördag 1 augusti 2009

Jobb lördag

Dagen som jag trodde skulle bli den längsta i mannaminne gick fram med en ganska god fart ändå. Lagom med folk i butiken, jag hann med att fylla på och plocka i ordning mellan varven.

Dock har jag varit supertrött hela dagen pga av att läggdags inföll på tok för sent i går.

När jag kom störtade jag därför ner i soffan brevid hjärtat. Så fort jag la mig på hans axel var det kört och vi somnade båda två.

Nu har han duschat, jag lagar mat och han kör strax in mot Malmö för en utekväll med Johan och Fidde.

Som vanligt (känns det som) jobbar jag i morgon så det blir en lugn hemmakväll för mig del. Har en bunt tidningar som jag inte läst så jag planerar en tidig kväll i sängen med dessa.

3 timmars jobb i morgon sen är det SEMESTER!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar