onsdag 19 augusti 2009

Fel skoval?

Var såå trött i morse att det tog tid för mig att komma upp ur sängen.
När man väl kom utanflr ytterdörren vaknade man det vill jag lova. 7 grader!! Fy attans.

Skrattade lite åt mig själv när jag kollade in min klädsel: jeans och kofta; ganska ok för årstiden, min dunväst; jepps lagom nu på hösten och på fötterna: flipflops;??????? Jag gnäller över att jag fryser och borde kanske tagit en halsduk också men så har jag flipflops på fötterna. Jösses, hur ska detta sluta?

Älskar alla mina flipflops över allt annat och de är det sista jag ger upp. De åker på så fort solen kommer fram på våren och nu får jag kanske inse att det är dags att ge upp de för i år.
Men då ser jag ju inte mitt piffiga nagellack som alltid piggar upp, jag har alltså dessutom flipflops på jobbet hela dagarna.

Har nu en tuff jobbdag och ett spinpass direkt efter att ta mig igenom men stunden där efter när jag sitter i soffan med tända ljus, under en filt, trött efter träningen, mätt, nyduschad och med ny IKEA katalogen, DEN stunden längtar jag till.

Ha en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar