onsdag 26 augusti 2009

Meandi

Passet var superbra och det får se till att klämmas in fler pass med den instruktören.
Har lite fördomar mot manliga spininstruktörer pga deras musiksmak men det här var super!
Enda att klaga på skulle väl vara att ac:n inte funkade i salen så där var hur varmt som helst.
Där var pölar runt alla cyklar som vi svettas och kläderna gick knappt att få efteråt.
Men skönt var det.

Direkt efter passet körde jag hem till Marie som hade Meandi party, jag däremot kom för kakorna
:-)
Ett tips så här i efterhand: Åk inte hem till Marie och ät hennes underbara kakor (2 omgångar dessutom) det enda du gör efter ett hårt träningspass.
Jag har sällan mått så illa :-(
Att man dessutom fick huvudvärk pga värmen från passet och vätskebrist gjorde inte saken bättre.
Detta gjorde nog att jag inte var den trevligaste personen att umgås med.
Flåt :-(
Nu har jag i alla fall fått i mig 2 Alvedon och nu väntar sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar