måndag 17 augusti 2009

Ljusjakt

Till skillnad från många andra så gillar jag faktiskt tanken på att sommaren snart är slut och att hösten kommer.

Älskar verkligen att mysa med en filt och tända ljus överallt. Gick precis och skulle se om jag lyckades hitta lite värmeljus i någon hörna.

Och jaa det kan man väl säga att jag gjorde...

Hittade vinterns inköp av ljus från Partylite. Trevlig upptäckt får jag lov att säga, Massa helt underbara doft bla min favvis Honungsmelon. Det är inte lätt att välja ut EN favorit då alla är helt underbara. En oväntad kombination är Hallon/timjan.

Nu är det mys på hög nivå här hemma.

2 kommentarer:

  1. Så härligt det är med alla ljusen!!

    SvaraRadera
  2. jag är som du. jag älskar hösten. tanken på att mysa under en filt, men en bok i ena handen och en kopp te i andra. med en massa tända ljus :)

    SvaraRadera